پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

معرفی انیمیشن رویاشهر به کارگردانی محسن عنایتی+ عکس و خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۱۰۵۲۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
معرفی انیمیشن رویاشهر به کارگردانی محسن عنایتی+ عکس و خلاصه داستان
انیمیشن رویاشهر دومین محصول خالقان انیمیشن بنیامین است که به جشنواره فیلم فجر آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت «آینده‌نگار» بعد از انیمیشن «بنیامین» با دومین تولیدش، «رویاشهر»، در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. در این مطلب نگاهی به اخبار و اطلاعات و نقد‌های آن می‌اندازیم.

خلاصه داستان انیمیشن رویاشهر

انیمیشن رویاشهر داستان ماجراجویانه پسربچه‌ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان رویاشهر شود. این اثر نگاهی به آینده دارد.

معرفی انیمیشن رویاشهر به کارگردانی محسن عنایتی+خلاصه داستان+عکس
عوامل و صداپیشگان انیمیشن رویاشهر

این انیمیشن سینمایی به کارگردانی محسن عنایتی تهیه شده و امیرهوشنگ زند سرپرست گویندگان آن است که توسط اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت مجتمع مهوا و سازمان سینمایی سوره در استودیو آینده‌نگار تهیه و تولید شده است. مصطفی حسن‌آبادی تهیه‌کننده این اثر است، مجری طرح آن آینده‌نگار بوده.

صداپیشگی فیلم رویاشهر با حضور منوچهر زنده‌دل، لیلا کوهسار، میرطاهر مظلومی، آرزو آفری، ابراهیم شفیعی و اردشیر منظم انجام شده است.

معرفی انیمیشن رویاشهر به کارگردانی محسن عنایتی+خلاصه داستان+عکس

چند نکته درباره انیمیشن

این اثر که تولید آن پس از انیمیشن «بنیامین» توسط شرکت آینده‌نگار آغاز شد، در رویداد رویازی ارائه و جزو تولیدات سازمان سینمایی سوره قرار گرفت که بعدتر معاونت فرهنگی شهرداری تهران و مجتمع مهوا نیز در روند تولید، از آن حمایت کردند.
تولید این انیمیشن حدود ۳ سال طول کشید.

محسن عنایتی درمورد این اثر می‌گوید:

رویاشهر یک داستان فانتزی، تخیلی و تاریخی دارد. این فیلم درباره ۲ شهر است که رویا شهر به عنوان یکی از شهرهای اصلی آن شناخته می‌شود. رویا شهر در داستان فیلم به نوعی به خطر می‌افتد و در معرض نابودی قرار می‌گیرد و نوجوان ۱۲ ساله‌ای برای نجات آن دست به کار می‌شود. پیش از ساخت فیلم چند ایده را در دست داشتیم که یکی از آن‌ها «رویا شهر» بود. ایده آن درباره بازسازی و بازآفرینی زمان حال و تحولات دنیای امروز است که در قابل یک داستان تخیلی، تاریخی و جهانی فانتزی پرداخته می‌شود.

اساسا در ژانر فانتزی باید دست به خلق جهان بزنید؛ جهانی که قواعد آن با دنیای خودمان متفاوت است، این کار وقتی سخت‌تر می‌شود که جهان خلق شده هدف قهرمان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد یعنی قهرمان با هدفی که دارد باید دست به اقداماتی در اتمسفری که زندگی می‌کند، بزند. از طرف دیگر خلق چنین دنیایی باعث پویایی، حرکت و فضای مهیجی می‌شود که مخاطب هم آن را می‌خواهد. این ژانر رفتن به سمت مخاطب، به خصوص مخاطب کودک و نوجوان را بیشتر می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->